CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Emelie - 24 mars 2009 14:16

Fick ett gosigt mms av Jenny idag.

Det var en bild från deras ultraljud på bebis nr2!!

Så underbart! Jag hoppas jag inte gör en tabbe till o avslöjar något jag inte borde nu, men nu kan du snart inte gömma det mer=)

O vad jag förstått vet alla "viktiga" personer om det, haha.=)

Det var tydligen en sprallig liten krabat..hihi. Är så glad för er skull o tror att Viggo kommer bli en toppen storebror! He's the boy for the job!=)

Jag sätter mina kort på att det är en pojke! =)


Lycka till o grattis igen älskade små vänner!

KUL

Av Emelie - 24 mars 2009 13:58

A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen
Alla vi barn i bullerbyn, Emil i Lönneberga

B är för antalet BARN du vill ha
2, kanske 3...
C är för ditt favorit CITAT
Jag gör det imorgon
D är för DRYCK du inte kan leva utan
vatten
E är för EGENSKAP din partner måste ha
Snäll, omtänksam, ansvarsfull
F är för dina FOBIER
bomull, ormar

G är för det som gör dig GLADAST
Familjen o vännerna!
H är för din favorit HOCKEYSPELARE
Noll koll
I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig
Färg

J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med
Folk i min närhet

K är för din KÄRASTE ägodel
Familjen o vännerna, e inte speciellt materialistisk. Annars - huset!

L är för något du vill LÄRA dig
Sååå mycket!!
M är för dina MÅL i livet
Skaffa ett jobb, leva ett bra liv o ha en bra ålderdom

N är för NAMN du helst velat ha
Har aldrig tänkt på saken, men min systers namn "Anna" hade varit enkelt o snyggt.
O är för dina största OROSMOMENT
Att det hänt Charlie något när jag inte e i närheten.
Att jag aldrig ska få nåt jobb....

P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG
Snäll o envis...kanske. Aningen pedantisk... 

Q är för det ord på Q du kan komma på
Que? Hahaha
R är för RÅD du brukar ge andra
Gör det som faller sig naturligt för dig o skit i andra!
S är för den mest överskattade SPORTEN
Ping pong...hallå?

T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET
Blogga=) Fotografera

U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN
Scouting!
V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN
Diska..... bläää
W är för WEBSIDA du dagligen besöker
Denna

X är för din favoritkaraktär i XENA
Kollar aldrig på det. Kan inte namnen. Xena kanske??=)
Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10
2 kanske...
Z är för vad du helst vill se på ZOO
Ovanliga djur som inte finns i Sverige. O älgar kanske, för att bota min rädsla...!
Å är för din ÅLDER
25, snart 26...

Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige
OJ! Får man välja??? Det hade varit kul! Gratis barnomsorg!
Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på
Orlando Bloom! O min älskade make såklart! (måste jag ju nämna!) Han gör mig (kär o ) galen!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards