CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Emelie - 17 mars 2009 19:42

I söndes var Jenny, Markus, Viggo, Björn o Emmi här o käkade middag. Det är alltid så himla kul när vi träffas. Jag saknade dock Mia, men hon var sjuk så det hade kvittar hur mkt jag hade saknat henne..hon hade inte kunnat komma ändå=) vi ska till badhuset på torsdag istället. det ska bli skoj!

Jag hade gjort citronlax med couscous-otto till sällskapet, vilket var uppskattat av alla! Men mest av allt var det nog efterrätten som slog knut på smaklökarna - fruktsallad o vaniljvisp! Mums.


Igår o idag har jag jobbat. hoppas på att få jobba någon mer dag denna veckan. det är ont om arbetstillfällen nuförtiden. lite småsurt...

man måste ju leva.


förra veckan hämtade jag Charlie på dagis o fick höra att det hade varit bus i sovrummet=)

Viggo, Charlie o Axel hade vaknat efter bara 1 tim o hoppade runder o busade i sovrummet som vildar! =) Hahaha.

När jag kom dagen efter låg Charlie o sov. En av "fröknarna" gick för att hämta honom o när hon kom tillbaka hade hon Viggo med sig också. Han hade stått upp i sängen redo att väcka resten av den sovande skaran=) HAHAHA. Så där har vi boven i dramat! Hihihi. De e för söta! 


Igår när jag kom hade de varit på Åke backe o fikat i skogen, o Charlie hade trampat i hundskit! Med BÅDA fötterna.... De hade gjort ett tappert försök att få bort det, men inte lyckats få bort allt. YUCK! Luktade illa! =)

Olyckor händer!


Nu ska jag gå o se om vi har nåt gott att tugga på. E sugen på nåt. Trött e jag också, men klockan e bara 20 så jag får väl hålla mig vaken ett tag till...


Ciao!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards