CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Emelie - 19 mars 2009 14:43

Idag fyller lillebror Simon 18 år.

Krogen imorgon? =)

Nej, det kan du låte bli tycker jag. Eftersom både Anna o jag drog till baren samma dag vi fyllde 18 kan du ju bryta trenden o stanna hemma!=)

Bara bortkastade pengar att gå på puben! Mycket trevligare hemma!


GRATTIS!!!!!!!!

Kommer ikväll o våldgästar! Vad blir det för middag? Hahaha!

Av Emelie - 19 mars 2009 13:11

Idag har jag Charlie Mia o Emmi varit i tivoliparken o matat ankorna o lekt på lekplatsen. Sen fikade vi på solig bänk med kycklingsallad, som Mia hade varit så duktig o gjort! Mums! Mys!=)

Barnen hade så roligt. De skrattade o lekte i solen. O så gjorde jag ju tabben att lyfta upp dem i den stora rutchakanan en gång, så då fick jag ju snällt fortsätta med det, hur tungt det än var. För det var var ju sååå kul! Hahaha.


Nu har vi kommit hem o hör o häpnad så höll Charlie sig vaken hela vägen hem. Sen bytte vi blöja, sen damp han i säng o sov inom 5 min. Bra med friskluft!

Så nu ligger han o snusar och jag tänkte jag skulle lägga upp alla nya foton i min bilddagbok!


Så gå till http://borgander.bilddagboken.se om en stund så får ni se alla fina bilder! 


Tjo hej!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards