CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Emelie - 11 mars 2009 20:36

När vi trodde att alla i familjen äntligen var friska kommer nästa slag - nu e en av katterna sjuk.... Lilla Saga matvägrar. Hon e så tanig så hon nästan trillar omkull när man klappar henne...

Vi var hos veterinären igår...men han kunde inte hitta något specifikt, men han såg ju att hon var ranglig o matt. Stackars lilla gumman. Jag har har fåttnåt specialfoder att ge hennei två dagar o sen ska hon äta ett annat specialfoder o så får vi se hur hon mår på fredag. Vill hon inte äta då heller ska jag ringa dit igen så ska de ta prover på den stackaren... Hon e så liten o man känner varenda ben i kroppen... Min lilla kisemise.... =(

 Som om inte jag har förlorat tillräckligt med katt under ett år....Min lilla Skorpa for ju till himlen i maj förra året... Pluttan!

Jag ska nog minsann få Saga att äta!!!


Charlie e iaf på toppenhumör o äter mer än han någonsin gjort förr tror jag.. Han äter o äter o äter. O dricker, såklart. Han e en dricka-pojke. Hade han sluppit äta o bara behövt dricka hade det varit OK för honom!=)


På lördag ska vi fira min lillebror, som inte e så liten längre, som fyller 18 ÅR!!!! Inte klokt alltså. Han stannade i utvecklingen för 10 år sedan i mina ögon. =) Min det e ju faktiskt inte möjligt i verkligheten, så jag får kanske börja inse att jag skulle kunna springa på honom ute på krogen vilken kväll som helst numera... Känns konstigt. Eftersom jag e 8 år äldre än honom måste jag ju vara lastgammal nu! =) Suck.....


Dags för "Arga snickaren" igen....


Tjohopp!



PS. Håll tummarna för Saga!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards