CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Emelie - 1 mars 2009 20:52

Blev ingen träff med Molly idag. Pappa Edo var dålig, o Charlie e ju som sagt inte heller piggast i världen. Får se om vi kan ses nästa helg!


Idag lyckades jag komma ihåg att sätta på tv:n klockan 18 o se One Tree Hill o Gossip Girl. Är så udda klockaslag att jag nästan alltid glömmer det, fastän det är så bra. Är beroende av det o Greys anatomy.


Jag e lite nyfiken på min kusin Josses nya bostad! Om du läser här någon dag Josse så vill jag bara säga: ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL VETERINÄREXAMEN O JOBBET!!  Om än ett tag för sent. Skulle skickat blommor till dig, men jag fick höra att du bodde på hotell i Växjö o det kändes lite krångligt. En adress till nya boningen hade inte varit fel!=) Kul att ha dig på lite närmre avstånd numera, så kanske vi ses lite oftare!


Nu e Bones slut - att aldrig Tempe o Booth kan fatta att de perfekta för varandra, helst innan jag blir tokig! =)


Nu ska jag gå o lägga mig, jag är alldeles slut.

By the way - RRR! Roary Racecar Rocks!!=)  //Charlie

Av Emelie - 1 mars 2009 20:10

Hur lyckas man få i barn mat när de inte vill!

Barnläkaren säger: Tala om för honom att han måste äta för att må bra. Ta en tesked i taget o var glad för varje sked du får ner.

Det finns något som kallas "spotta". Hur ska jag kunna få honom att svälja??? OMÖJLIGT!

Jag trodde att man kunde få NÅT vettigt ur läkaren när man väntat på henne i 5 timmar! Vi fick inte ens veta om kisseprovet visade något. Trots att SSK hade påtalat oss att låta Charlie springa naken om rumpan så vi skulle kunna fånga lite kiss i en mug när det kom, även om hon visste att han knappt inte druckit något på 2 dygn o där var lite kiss i blöjan när vi tog av den! Så där gick han o frös om rumpan i 3 timmar.... IDIOT SSK!

Jag ska ALDRIG någonsin lyda sjukvårdsrådgivningen att åka in igen, jag ska fråga vad jag kan göra hemma istället. Det e så enkelt för dem o säg att man ska åka in till sjukhuset....


Nu sover han iaf. Man oroar sig själv sjuk av att veta att han inte får i sig det han behöver! Man blir alldeles slut.... Mitt tålamod är inte det bästa i dessa situationer heller. Jäkla envisa unge! =)


Hoppas han kommer på andra tankar imorgon.

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards