CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Emelie - 15 mars 2009 11:07

Igår var vi o hälsade på en liten bebis o en tonåring.

Först tvättade jag en massa på förmiddagen. Tvättkorgen var alldeles överfull.... Klockan två hade vi packat ihop oss o begav oss till Sibbhult för att träffa en ny medlem i släkten - lilla Molly.

En sån underbar liten varelse! Jag skulle kunnat sitta med henne i famnen hela dagen. Det går ju inte att släppa de små liven med ögonen, hon e så söööt!

O så snäll. Hon klagade inte mycket. Så lugn o rofylld! Men så blev hon hungrig o fick gå till mamma för att få lite käk. =) Charlie var så go - han liksom fattade att hon var ömtålig o tog det lugnt i närheten av henne! Duktig pojke! Sen hittade han Svampbob i hyllan, om det var Malles eller Edos vet jag inte, men Charlie tyckte den var ball!=)

Ska lägga in en bild på henne snart, Molly.


Sen körde vi raka vägen till Öllsjö o firade min lillebrors födelsedag. Han fyller 18 år på torsdag o igår firade vi alltså detta. Träffade min kusin Josse som numera bor i Växjö. Kul att ha henne på lite närmre håll nu, Uppsala var långt iväg! Simon fick höra fam Hansson/Rosenqvist härliga stämmor i en "Ja må han leva", o tackade för detta utan att hålla för öronen! Vi e inte så bra på att sjunga....det  e nog bara farmor som har den gåvan!=)

Men presenter fick han o när det var dags att åka hem ville inte Charlie följa med...=) Hahaha. Han drack upp sin välling, sen skulle han sova i mormors säng. 30 sek senare sov han.

Så nu har vi städat hela huset o tvättat resten av tvätten så nu ska vi strax köra o handla o sen hämta det lilla livet med den starka viljan!  Han e så go - mammas älskling!


Ajöss!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards