CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Praktikpyssel

Av Emelie - 4 december 2012 19:55

Idag höll jag i tömmarna på praktiken i princip hela dagen! Gick dessutom precis som jag hade tänkt mig! Jag är så nöjd! O min handledare lovordade mig också, vilket kändes skönt.

Imorgon blir det lite utpustande för att ladda inför torsdag, då jag ska hålla i undervisningen igen. Vi pratar om årstiderna o ska nu fokusera på vintern, eftersom det är nu. Så på torsdag ska jag prata om hur det är smart att klä sig i olika väder och varför vi fryser o svettas.
Jag hat därför nu suttit o gjort klippdockor, som var väldigt hippt o skoj när jag var liten (o som jag hoppas barnen uppskattar även idag) som vi ska måla o klä på :)
På fredag kommer min lärare från högskolan också o ska övervaka mig (känns det som iaf...). Längtar inte tills dess. Planeringen inför den dagen är i full gång.

Jag o mina barn (alltså inte de på skolan) :) var ute i snön innan, var nästan omöjligt att få in dem. Vi byggde snögubbe, ett stort snöfort vid tomtgränsen där barnen satt o smög o gömde sig för bilarna som körde förbi, o så gjorde vi en stor hög nedanför rutchkanan som de sen åkte takt ner i! Jättekul med snö! Vi var ute i flera timmar, tills pappa kallade in oss för kvällsmaten :)
Nu ska jag slänga mig i soffan!
Hej svej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Skapa flashcards