CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Lugna gatan

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt :) och Daniel sitter i andra soffan med datorn i knät.
En sån där tråkig dag som nog behövs ibland, men som gör att det kryper Ingela min kropp....!
Måste öva på detta!! ....men ikväll ska jag iaf gå ner i gymet! :)

Gav som förslag precis på att åka till IKEA, men blev nedröstad fortare än kvickt.... Okej, då, jag ger mig.
Det måste väl inte hända något varje dag....kanske ska kasta ut granen i eftermiddag förresten...det hade jag ju planerat.
Ha ha, det e ju ändå ganska liten ansträngning!

Imorgon är det tillbaka i verkligheten igen, nästan, det är studiedag, så det blir mjukstart, men sen är det igång igen. Full styrka på jobbet o barnen tillbaka i skola/förskola. Bäst att ta vara på lugnet nu då iaf kanske.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Av Emelie - 14 oktober 2014 20:33

Wooow...här var det stiltje! 1,5 pr sedan jag satte något på pränt sist. Kanske dags igen nu. Nu har jag ju jobbat i lite mer än ett halvt år och det har blivit Daniels tur att börja plugga. Så här sitter han nu bredvid mig med datorn, antecknings...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Skapa flashcards