CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Emelie - 30 april 2008 14:50

I måndes fyllde som sagt Felix år. Det blev mycket lek, mycket kardemummabullar och mycket skoj! De hade så kul och lekte så mycket. Tror det tog en halvtimme-timme från att jag kom fram till att vi nog skulle köra hem tills vi kom ut genom dörren. O när vi kom hem ca 7 minuter senare sov Charlie som en stock...o fortsatte sova när jag la honom på mattan hemma. Hahaha, så kul det var att leka!


Igår var Måns o Elina här o Charlie fick en paket till - en fin stor lastbil som man kan ha ute! Skitkul, men de där gubbarna i hytten sitter fast - tycker  inte Charlie om - de ska komma ut därifrån o leka med Charlie! =)

De hade så skoj de också, Måns e så himla duktig på att gå, ser ut som att han inte gjort något annat i hela sitt liv. Han bara går o går o går. Får se om Charlie e likadan om 5veckor (Måns e 5v. äldre än Charlie).


Ikväll ska vi leka med Emmi! E bjudna på Valborgsmiddag där idag! Ska bli mysigt. Daniel ska dock jobba imorgonbitti kl.5, men han ligger o sover lite nu o kommer antagligen att sova imorgon eftermiddag också.


Imorgon ska jag o Charlie nog följa med Malin o vovvarna till Småland någonstans o tävla. Ska bli kul...men får se om jag orkar ha med honom på ett sånt ställe en hel dag. O ifall vi får plats. Måste ju ha med vagnen o mat o skötväskan o leksaker o ombyte o grejer. Omständigt med bebisar. Får ringa Malin sen o fråga vilken bil hon ska ha. O hur länge det håller på. Charlie e ju inte så road av ytterkläder....=)


På fredag ska jag till Malmö med Veronica. Ska ta en liten shoppingrunda. Hoppas jag hittar massa kul. Charlie behöver tröjor, t-shirts o pyjamasar.


Nu måste jag nog leka lite med mitt marie-kex-monster. Han sitter här o tuggar kex, dricker vatten o fiser i soffan....=) Hehe!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards