CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Emelie - 22 april 2008 13:38

som tur är så är det inte charlie som är magsjuk, utan det e jag, charlies mamma. Dessutom började det på IKEA av alla ställen, var där i söndes med Malin och jag fick sån akut magont att jag trodde det var så det kändes att knacka på pärleporten.... Varenda gång det gavs chans så fick jag sätta mig ner. Det var länge sedan jag var så här dålig. Låg i sängen från i söndes vid 17tiden tills imorse vid 9 och åt bara en rostad macka igår och idag känns det som att bestiga mount everest när jag går upp för trappan.... Daniel har sovit inne hos charlie för att vara på den säkra sidan o både han o lillkillen har faktiskt klarat sig från helvetet! det e ju positivt. men det e alltid jag som råkar i sånt här klister. åt frukost i morse så det börjar väl vända...förhoppningsvis..är trött på den här skiten... (hahaha) :P


det e så underbart väder.... skulle göra vad som helst för att bli frisk o få komma ut o njuta i solen. blå himmel, stor sol o knappt en vindpust. charlie har fått hem sin gungställning, så nu ska det gungas...men mamma kan inte gunga idag....suck


adjos

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards