CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 16 april 2008

Av Emelie - 16 april 2008 15:03

Har fått in bilderna från släktkalaset i lördes på datan nu!

Här e lite smakprov. Många godingbilder från när pyret blir stor gosse!

Pappa håller på att sätta upp trappgrinden nu som morfar varit så snäll o gjort! Kommer bli superbra!


För er som inte vet hur - men skulle vilja -

Att kommentera bloggen:

Till höger under dagens rubrik finns en länk där det står "kommentera", eller om någon redan gjort det så står det "kommentarer (x)". Klicka på den o fyll i fälten (ni behöver inte fylla i alla) o tryck på "skicka kommentar".

Lätt som en plätt o gissa om jag tycker det e kul!!!!! ;)


Enjoy

Av Emelie - 16 april 2008 09:09

min lille pajas e förkyld...igen! Men denna gången har han feber också...o e gnällig o matvägrar o sover inte om nätterna.... Med andra ord - den jobbigaste unge jag varit med om! Så det enda jag gör e att fixa mat som jag sen får skölja ut i vasken, tvättar näsdukar, eller, vi har gått över till små handdukar för näsdukarna e så löjligt små att det tar 15 min sen har han snorat ner dem helt o hållet...tvångshäller i honom vatten, bär runder på honom o får ännu mer ont i ryggen, blir nersölad av snor o saliv eftersom han bara accepterar att sova mig om dagarna, blir hostad i ansiktet, eftersom han ska vara uppe hos mig hela tiden... osv osv...

Men egentligen - varför e jag förvånad - tydligen var jag precis likadan när jag var liten, i genomsnitt varannan helg. Så det e väl bara till att vänja sig! Suck...

Men nu e han förvånansvärt pigg. Kryper runder o pillar på allt. Åt tom lite gröt imorse, säkert halva portionen! Har hittat tidningsinsamlingen vid köksdörren nu låter det som...:) Jag har väl förmodligen tidningar o reklam i halva köket när jag e färdig här, men det gör inget - idag - för han e iaf tyst!!!


Kanske ska fundera på vad jag själv ska äta till frukost - blir nog havregrynsgröt idag också, det e så gott o så går det snabbt, o så O´boy, har blivit helt tokig i det nu, har inte druckit så mycket sånt när jag var yngre, det tar min bror igen för nu, han e storkonsument, men nu dricker jag hur myket som helst. Sött o gott!!:)


Ok, nu kommer han med en bräda till mig, undrar var hanhittade den?? Haha. o så en bok....ja, självklart en bok, nu ska vi läsa. Eller nej...det ska vi inte alls, du stinker!!!! Blöjbyte AB! ;) See you tomorrow!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards