CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Emelie - 3 april 2008 12:51

fjortisrubrik. men det e alldeles för sant för att ändra på. ibland blir man riktigt rädd. idag startade jag datan för att ta reda på nåt, men när datan väl var igång så hade jag glömt vad det var jag skulle googla efter... o frukosten som jag skulle äta under tiden glömde jag på diskbänken o när jag hittade den där, efter typ 30min, var den helt suggig (specialK flingor o mjölk). Vad har hänt med min hjärna? den har typ skrumpnat när jag bara gått här hemma o lullat i 1 år...


sörjer fortfarande alla mina bilder som datamonstret tog...snyft


bara 1 vecka kvar till min lille pys fyller 1 år...herregud vad jag måste missat mycket - för det känns då rakt inte som att det gått ett helt år redan... men det e roligt nu. det händer nåt varje dag. men just nu e han mest traggig. snackar massa gojja hela tiden. tror det e hebreiska han pratar för jag fattar inte ett ord, men han har skitkul o skrattar o kutar runder på knäna...=) Tur att han kan leka själv! Slipper mamma sitta på golvet o leka häst=) Behöver bara vakta trappan nu, o det kan man göra ståendes på de två. Får nog gå o snoka reda på minimonstret nu....e alldeles för tyst för att vara sant!




-ok, någon skrek mamma så det e nog bäst att springa!

Peace out

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards