CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Emelie - 30 mars 2007 12:49

Vet inte riktigt vad jag ska skiva om idag egentligen...Det e så härligt med vår! Jag älskar det! Idag är det urnsättning på Fjälkinge kyrkogård. Vi ska säg hejdå till farfar en sista gång o sen kan man försöka komma över det o vara glad för den lille knatten som snart (förhoppningsvis) kommer lämna min mage! Vi var och hämtade barnvagnen i onsdes. Den e så fin o så himla lättkörd! Längtar tills jag får ut o köra runder med den - med en bebis i! Fick nästa tid hos BM den 4/4, får se om jag hinner komma då eller han redan har tittat ut. Det är väldigt många som satsat på den 1:e...på söndag. Får se om de får rätt? Längtar så tills vi ska flytta! & första festen blir nog ett dop! Hihi. Gryt kyrka i juli nån gång och sen en mysig fika i trädgården... Mys mys! Var på sista träffen med förälrargruppen i onsdes o då pratade vi om manligt o kvinligt, samtidigt som den nya prästen i Knislinge presenterade sig. Verkar vara en tuff präst - 36 år, 3 barn och har jobbat som snickare! Honom tar vi som doppräst! =) Han verkade helsjyst!Nu är jag hungrig, ska nog ta nåt att äta...Ha en bra helg!IDAG= v.38+3 (vecka 39 av 40) 10 dagar kvar (1v & 3 dgr)

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards