CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Emelie - 7 mars 2007 18:42

dagens upplägg:9.00 intervju stenforsaskolan hem igen o satt o tittade lite i soffansen in till stan och gick en runda på EKO.Sen körde vi o kikade på Optimera, massa fina badrum o kök...hehe. kul o kolla.Sen körde vi in till Lindex o jag köpte min första amnings-BH. Skitsvårt att veta vilken storlek man ska ta, man kan ju svullna jättemycket efter förlossningen. men det blev nog bra såhär.Sen körde vi vidare igen, till öllsjö o gick på toa o hämtade ansiktstvätt jag fått av mamma...tyvärr var vederbörande inte hemma, men men...16.30 skulle vi vara utanför förlossningen så 16.10 var vi på apoteket o köpte nässpray, sen stod vi uppe utanför förlossningen o väntade på barnmorskan. detta var minst sagt jobbigt! de renoverar på 3e våningen på CSK så där fanns ingenstans att sitta. pust....sen gick vi runt på förlossningen o på BB o kollade o hon berättade o visade allt. så:när vi kommer till förlossningen på dagen D så ska vi trycka p åden röda knappen - inte den gröna, så länge inte bebisen e på väg ut, för då fick man trycka på den gröna=)jag var helt slut när vi var klara. att stå upp så länge är skitjobbigt. så fort jag kom i närheten av en pall eller vad som helst så satte jag mig - Helena tog fåtöljen i förlossningssalen!=) hehehe... kul.nu har vi ätit våfflor! Det e mumsens det!IDAG= v.35+1 (vecka 36 av 40) 33 dagar kvar

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards