CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Emelie - 26 mars 2007 11:42

Idag har jag fått min första utbetalning av föräldrarpenning! Väldigt udda känsla måste jag säg. Känns konstigt. Dels för att jag inte är förälder än och dels för att det är nåt helt nytt... Fick för 6 dagar idag... inte så fett, men så fick jag ju faktiskt lön också, så det blev en 12000kr denna månaden... Så fett kommer jag inte ha det resten av året...Imorgon fyller farmor och morbror Kjell år, på måndag fyller Rebecka år. I eftermiddag ska jag o Daniel hälsa på hos Louise, David och Hugo, som vi skullat göra i flera månader nu. Ska bli kul att se deras nyrenoverade lägenhet. På tisdag ska jag fika med Rebeka i stan. Mysigt. På onsdag ska vi hämta barnvagnen och gå på sista föräldrarkursen. På torsdag ska jag nog hjälpa svärmor flytta (kanske gå i lite trappor, o kanske bära lite för tunga saker..hehe), o så ska jag till barnmorskan. På fredag är det urnsättning på Fjälkinge kyrkogård. Usch...snyft.. På lördag ska jag nog inte göra nånting o på sändag ska jag gå o knipa..för det är den dag flest människor har satsat på att min son kommer komma till världen...men jag tycker han ska slippa bli ett skämt!Trevlig vecka. Fullspäckad, men trevlig.IDAG= v.37+6 (vecka 38 av 40) 14 dagar kvar (2v)

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards