CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Emelie - 6 mars 2007 21:23

nu e min mage stoor. tung och klumpig.min kise kelar magen...hihi.. har jag inte sett henne göra innan...nu just precis...haha! hoppade upp i soffan bredvid mig strök sig längs magen och tittade på mig, sen runt omkring sen hoppade hon ner igen! hehehan rör sig en massa..det e så härligt när han trycker ut sina små kroppsdelar så de putar ut runt magen=) fötter, armbågar, knän och rumpan e vanliga utstick=)såg blood diamond igår..fuskat lite...grymt bra film. negern är värd sin oscar!! vet inte vad han heter tyvärr..jobbat igår och idag...jobbigt. det e så jobbigt att gå. och eftersom Daniel fått nytt jobb (!!!!) och jobbar skift, kväll denna veckan, får jag åka buss till Broby och gå till och från busstationen. det låter inte så jobbigt, men tro mig, med en 9kilo tung mage man inte är van vid är det minst sagt jobbigt. vankar fram i 2km/h som anka... haha. men vem klagar... det e kul att jobba, lite socialt umgänge om dagarna..vilket kommer förändras så småningom. ska jobba på fredag också, sen orkar jag nog inte mer. är dödstrött när jag kommer hem.ska på "studiebesök" på förlossningen på CSK imorgon. ska bli roligt. sen känner man sig kanske lite säkrare på vad som komma skall.. hihi.grr..de har flyttat tiden för OC igen! Hm, söndagar 19.05, vad e det för B-sändningstid??? & repris 11.30 på måndagar..vem e hemma då? Arghhh..Snart kommer darling hem! kul att han fick nytt jobb så fort! slutade gamla jobbet i onsdes, var på intervju i torsdes, fick jobbet i fredes och började i måndes! det e flyt det!! tänk om man hade haft det så bra... men,men...camilla fick sin pojke i lördes!! en liten kille som ska heta Måns. 30cm lång o 3400gr... söööt.undrar hur stor min lillkille kommer vara när han kommer ut? undrar om han kommer vara lik mig eller Daniel? Eller om han har mycket eller lite hår på huvet...blå ögon? JAG LÄNGTAR

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards