CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Emelie - 20 mars 2011 21:00

I onsdags var vi i Malmö o hälsade på min kära vän Kim o hennes lilla familj! Tog en massa bilder. Men här är några

 

 Annie tyckte Ludvig hade en urball gunga! Som tur var höll den fr bebisar upp till 11kg så hon kunde lugnt testa ;)

 

O här är gudasöte lille Ludvig!! Han var så snäll, sa inte ett ljud o när han gjorde det så skrattade han bara! :D Goding! Han e så fin, Kim! <3

     

Jag fick gosa lite med bebis o så fick jag en fin bild på mamma o son! ;)

Charlie tömde deras godisskål (igen) o var allmänt borta hela vistelsen, för det var Bakugan på tv (!!!!!) :D Hihihi, det bästa han vet! (Födelsedagstips!!) ;)



Katten tyckte det var mysigt med vagnar o kröp ner i fotänden på Annies vagn o låg där hela tiden vi var där ;) Hehehe. Ser ganska gosigt ut!

     

Det var en bra dag! Inga sjuklingar. Bara gos, mys, god mat o trevligt sällskap!! Synd att det blir så sällan!


I lördes var det barnloppis i Knislinge o jag tjänade in hela 500spänn tillsammans med Mia!! Hehehe. Inte illa för lilla Knislinge :D

Bättre än inget o det var ganska kul - träffade många kändisar!


Nu e det snart sängen som gäller! 

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards