CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg under april 2011

Av Emelie - 27 april 2011 09:30

Hihi, nu e det vår! Så himla härligt! Här är lite bilder på barnen som springer omkring i trädgården o njuter av solen som skiner på oss i påsk!!! Så underbart! Mamma njuter också!!!

     

Charlie o Annie på Bobby :P Annie kollar in när pappa, Henke o Glen bygger staket. Ordning o reda ska det vara! Hon hjälper till att räkna skruvarna också, för säkerhets skull! ;) O så solar vi lite på altanen!!

   

Hoppa studsmatta e sååå roligt, tycker Annie! o Charlie gillar att klättra i trädet! Tjohooo! O så springtime!!!! :D Mina fina barn!!! <3


   

 Staketbyggarna! Charlie mätr o kollar så att alla stolparna e lika långa!! Dukig e han! O Annie kollar så allt går rätt till! Fint blir det!!

Av Emelie - 21 april 2011 19:47

Jäklar så länge sedan det var här då...

Charlie har ju fyllt 4 år, min lille prins!

En helt underbar helg hade vi den 9-10 april o firade Charlies fördelsedag bägge dagarna.

Barnkalas på lördagen o släktkalas på söndagen!

Han är jätteglad för allt han fått.

Daniel o jag köpte en 4-hjuling till honom som han o pappa kör med i trädgården :P o så har de varit hos hans kompis som bor på landet o kört i hästahagen (obs! inga hästar närvarande!!) Han tyckter det e skitkul!

O så fick han en bunke Bakugan bollar, en Bakugan t-shirt o lite filmer o böcker o puzzel. Sen fick han en MASSA grejer av sina kompisar o släktingar så han e överöst med grejer n. O JÄTTENÖJD :D

När fyller jag år nästa gång, mamma??? frågade han mig dagen efter :D Hahaha...


Nu har jag varit 3veckor på min praktik i Östanå, där jag trives dunderbra!! Helt underbara människor där! O alla barnen var så fina o duktiga! O byggnaden sen...en gammal skolbygnad från 1900-talets början. Toppen på alla vis!

Nu e vi tillbaka i skolan igen. Kul att träffa alla klasskompisar igen efter 3 veckor, men kommer nog sakna barnen o förskolan.


Idag har det varit en superhärlig dag! Strålande sol o barnen o jag åt glass i kiosken på väg hem efter dagis. Vår!!!!

O så har jag varit hos frissan idag. Är riktigt nöjd! Gjort blonda slingor i 2 olika nyanser o klippt lite på topparna. Daniel påstår att den ljusaste av slingorna är grå, men det är den INTE! Det e bara han som har synfel :P


Nu e det snart Criminal minds, ska kolla på Blue bloods först, som vi spelade in igårkväll!

Kommer fina vårbilder snart!


Puss hej!!! 

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards