CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Emelie - 3 mars 2011 23:32

Satt o kollade på gamla bilder från när Charlie var liten, som Annie. Hur liten han än varit så känns det ändå som att Annie e mindre... Givetvis har Annie ärvt mycket kläder av storebror och många kläder hon har nu som varit hans har han ju på många bilder, alltså vet jag hur stor han e där. Men så stor e väl inte Annie nu??? ELLER?? Känns ändå som att Charlie måste varit större.... Hon e ju så liten..... eller e hon inte?

Ungar....

Så...ja. Hon e kanske stor då. Eller så var Charlie lika liten iaf... :P

Beror ju på hur man ser det! Hihi..

De e lika varann iaf! Syskon kan ingen förneka att de är.

 

Annie 1 år & Charlie 1 år


14 månader gamla. Ok, likheten var större när de var små...

Eller i badet...

Ganska lika!!! ;)


Mina små diamanter!!! ÄLSKAR ER!!


Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards