CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Emelie - 2 mars 2011 19:29

Idag har Annie klippt håret för första gången i hennes 13 månader långa liv! Hon var jätteduktig! Satt som ett ljus hela tiden. Frissan (Jessica, Klipp o kryll) fick till o med göra en inbakad fläta i luggen på henne! :D

Så fin hon blev lilla gumman!

 

Annie med den fina flätan i håret!! <3


Charlie klippte sig också! Han fick en tuff liten klippning i mammas knä. Blev fin han också, min lille gosse! Men han har ju varit med några ggr förr.... ;)

Så det blev dubbelklipp idag.

Sen gick vi en sväng på stan o fikade på Zekes. Sen åkte vi till Öllsjö o åt middag o sen bar det av till tågstationen för att vinka lite när min lillebror Simon tog tåget till Kastrup för att flyga till Sydney, Australien, där han planerat att stanna i 1 år...!

Kul för han, mindre kul för oss! :P

 

Men iväg kom han o nu sitter han nog på planet till München, där han ska mellanlanda första ggn, sen blir det nåt arabiskt lyxplan till Abu-Dhabi, där han ska byta igen till Sydney (också samma lyxplan).

Tok-roligt att han bara har 55 min på sig att byta i München, haha. Hoppas han har spring i benen :D


Fick lite gosiga bilder på barnen i helgen.

   


Nu sover barnen o jag ska nog placera min rumpa i soffan fram till 22 iaf. Hoppas det är nåt intressant på tv...


En bild på Annie förra veckan, då hon fick smaka kladdkaka o grädde för första ggn! Hahaha...mmmmm, gott!!!

 

Hej hopp!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards