CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Emelie - 30 november 2009 11:35

Jäkla förkylningar. När ska jag slippa det här....så fort jag e lite vek så blir jag sjuk. Förra veckan slutade jag med penicilin efter sjukhusbesöket o i lördes hade jag konstigt lock för öronen, igår fick jag feber o inatt fick jag ingen luft... Idag e jag halvt död!

Får man gnälla lite???

Jag e ganska duktig på det när jag e sjuk nämligen=)

Jag vill inte vara med längre...orkar ingenting. Ska ringa o fråga svärmor om hon kan hämta Charlie på dagis halv fyra...jag vill inte gå ut. Jag känner mig som en grottmänniska.

Näsan e alldeles röd, o ögonen också... Kan tänka mig att jag skulle lyckas skrämma alla Charlies dagiskompisar utan problem!


På onsdag ska Malena o Wiggo komma hit o leka. Hoppas verkligen jag e frisk tills dess! Vill inte ligga här o tycka synd om mig själv.....o Charlie ska ju självklart få en chans att leka med sin gamla dagiskompis!!! =)


Jag skulle åka till farmor också en dag denna veckan. E ju aplängesedan nu. Skulle ju åkt dit den dagen jag blev inlagd på sjukhuset istället...


O vad ska man önska sig i julklapp???

Jag har inte en aning...

Jag föreslog en dag på stan med Daniel o han betalade, men det gick han inte riktigt med på=) Undrar varför???=)

Njut av sista dagen  i november! Imorgon e det för sent......

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards