CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Emelie - 3 november 2009 14:23

Ok. Då har jag o Daniel brainstormat lite...

Följande ligger nu på namnlistan (utan inbördes ordning):


Flicknamn:

Alice

Nellie

Clara

Ellen

Ellinor

Natalie


Pojknamn:

Oliver

Noah

Lias

Love


Gissa om detta är ett svårt o krångligt uppdrag.

Några förslag som jag hade ratade förstås Daniel omgående...typ Agnes, det e väl ursött!

Men det tyckte inte han.


På tal om söta saker...kolla in den här bilden:

Ser ut som att de håller varandra i hand...=)

Men jag kan ju säg att det är bara två svågrar som sår gräs, haha.

Tumlaren var tydligen lite tung...Hihihi...


Nu ska jag duscha o när Charlie vaknat ska vi gå o handla lite mjölk o ost o annat som tagit slut...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards