CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Emelie - 28 november 2009 14:08

Hoppsan...känner att jag har varit lite dålig på det här på sistone.

Äntligen är det snart jul! Det e så mysigt. Har satt upp alla stjärnor o stakar o gardiner. Myyyys!

Igår tog jag julbilder till julkorten. Min lille krabat till son var jätteduktig o det blev så många bra bilder att det var svårt att välja ut ett=)

Här är ett par av dem, men där var ett som var snäppet bättre som ni får se när julkortet kommer;)

 

Han e så söt min lille tomtenisse! Så söt så jag känner mig så superstolt så jag nästan börjar gråta när jag tänker på att vi har skapat denna underbara varelse!




Nu kom min lillebror o ska fortsätta måla i källaren.

Ikväll kommer min mamma o ska vara med o baka pepparkakor o lussebullar!

Charlie älskar lussebullar!

Jenny med familj var här i förmiddes för Markus skulle hjälpa Daniel med nåt elektriskt=) o Jenny hade med sig en hel påsa lussebullar till oss o Charlie tryckte i sig 2 st snabbt som tusan precis efter de åkt..haha.

Smaskigt!


Nu får jag väl gå ner o visa brorsan vart han ska måla så han inte gör nåt tokigt....hahahaa....

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards