CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Emelie - 19 november 2009 14:18

Säger bara en sak. Det e ganska drygt att vara sjukskriven...

Går runt här o lullar i huset. Ut kan man ju inte gå för det e ju gräsligt väder.

Visserligen blåser man inte bort idag, men det regnar sånt smått regn som kryper ända in i ryggmärgen när man går ut. Men måste snart gå ut varesig vilket väder det är, jag måste ju hämta hem min lille stjärna!

Men det e så skönt att ha spotify! DEt var det jag skulle komma fram till.

Nån radio existerar ju inte i vårt hus...tyvärr. O CD skivor har jag ju inte köpt på flera år.

Men så enkelt det är att plugga in förstärkaren till datan så kan man spela ALLT man känner för!

Bara att skriva in. Just nu lyssnar jag på Bon Jovi, o snart kommer Guns n' Roses November rain!!

Underbart. Det blir inte så där jätte ensamt på det viset.


Tänkte jag skulle sy nån söt klänning till lilla Mini, som fortfarande går under pseudonym (kan omöjligt bestämma oss för ett namn...) Kolla om mamma har nån mall att sy efter. När jag ändå bara går här o dräller liksom.


Igår sorterade jag babykläder. Upptäckte att jag hade en hel del neutrala kläder. Det blåa kan Mia få rota runder i till "Einar". Jag kallar honom det för det var det första namn hon nämnde i somras=)


I wanna lay you down in a bed of roses.....for tonight i sleep on a bed of nails

I wanna be just as close as the Holy Ghost is.....and lay you down on a bed of roses...

Det e nog den bästa låt som gjorts! Även om han är bakfull när han sjunger.....haha



Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards