CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Onsdagar kl.8.10

Av Emelie - 16 februari 2011 19:27

Talar med en lite förvirrad Hannah i mobilen...haha. "Du vet att vi inte går till 11.30 imorgon utan 15!" "Va??" "Neeeej! Det gjorde vi visst inte....jag glömde trycka på b1.....!" Hihi....

Men tack för ett trevligt samtal! :D


Här hemma e det lite upp-o-ner vänt fortfarande. Charlie e inte riktigt ok... Hostar ganska mkt o äter inte riktigt med nån reda än. Iafs har han väl aldrig gjort det, men lite bättre än så här kan han. Annie däremot e nu tillbaka i egen hög person! Hon kastar sig över maten o när det e slut får man bara ett stort illtjut! :D Haha! När hon hade ätit upp spagetti o köttfärsåsen ikväll gick hon över på att äta bara spagetti o sen fick hon syn på Charlies köttbullar, jag gjort till honom, för han inte ville ha köttfärsssås. Så då tog hon en sån också! ;)

Både jag o Daniel har ont i halsen. När vi ska nysa eller gäspa etc. måste vi hålla för körtlarna på halsen för att vi inte ska skrika till...haha. Jobbigt! Måste se ganska kul ut om vi skulle råka göra det samtidigt :D

Men det gör iaf inte ont hela tiden! Det e vi glada för!


Jag åkte buss med Jenny imorse!!! Enda gången det e roligt att åka buss. Veckans höjdpunkt - Onsdagar kl.8.10 När ska man annars träffas o prata lite??? SKANDAL...


Nu e det soffan som gäller. Imorgon e det skola 9-11.30 - BILD!!! Jag älskar skolans bildsal! Enormt rum med högt i tak, takfönster och allt material du kan tänka dig!! I LOVE!!! O det bästa av allt - med passerkort kan man vara där när man vill efter kl.17 (Inte för att jag hänger i skolan om kvällarna så ofta.......) :P Men möjligheten finns liksom!


E det någon som vet någon som behöver Kurslitteratur till Ekonomiprogrammet på HKR så säg till! Jag har 20 böcker till salu!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards