CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Emelie - 28 februari 2011 22:28

Det är min åkomma för dagen - tungfluss :P

Min egen komponering visserligen. Läkaren sa halsfluss, men på tungan.

Skitskumt. Men så e det iaf. Penicilin i 10 dgr. Sen e det bra.

Sen vill jag faktiskt inte ha mer sjukdomar till den här familjen! Har fått mer än tillräckligt på sistone.

Nu e Daniel också dålig, ska till VC imorgon o kolla om inte han också har drabbats av dumma streptokocker... Bläää!


Håller på att skriva 2 delprov i skolan just nu.

Ett om hållbar utveckling o framtidsbarn och ett litterärt projekt i smågrupper.

Himla kul, men jag e lite trög i starten med det där om hållbar utveckling.

Jag har fokuserat på energi o vattenkraft som specialitet.

Tänkte hitta på lite experiment och lekar o dylikt, men jag kommer inte på nåt sådär superkul som kan sporra barnen att bli intresserade o nyfikna. Måste ju vara nåt häftigt som fångar deras uppmärksamhet i början liksom, så de står som ljus o lyssnar på nästa pusselbit.

Nån som har en fin idé kanske??? 


Nu ska jag kasta mig i säng.

See you another day... 

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards