CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Emelie - 20 februari 2011 13:51

"Mamma, jag ville se på Blixten på datan......MEN jag kan vänta!"

 Hihi, kan man bli sötare?

Min lille gosse e så omtänksam! Hehe...

Efter 3 sek "....när kan få titta på Blixten på datan???"

Haha.... gött tålamod :D


Har jobbat idag. 7-13. Jobbade 7-15.30 igår också.

Var hos fam Niklasson igår o spelade kort, snackade, åt middag o hade roligt också. Tack för en trevlig kväll! Barnen lekte o lekte. De var så duktiga o de hade så roligt!

kul!

charlie sa idag att Wiggo hade FLER häftiga bilar än mig! Jag måste få fler! :P


Nu e jag trött. Det e stråååålande solsken ute o kallt. Underbart!

Snart ska vi åka till Öllsjö o träffa familjen.

Kanske ska gå en runda till lekplatsen på Öllsjöskolan! Det e så skönt ute.


Nu e det Charlies tur!


:D


Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards