CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Emelie - 27 april 2010 21:07

Hallå hallå...


jag borde sova men det e ju ingen som kan skälla på mig...så här sitter jag=)

Nu har vi haft barndop för min lilla docka.

Annie Edit Linnea är nu döpt.

Hon var jätteduktig i kyrkan. Hon var nog inte 100% frisk, o så var hon jättetrött, så efter omständigheterna sett så var hon strålande. Hon blev lite arg när prästen tog henne o skvätte vatten på huvudet, men sen blev det bra igen, ;)

Charlie var oxå jätteduktig. Han orkade inte/ville inte hälla upp dopvattnet, så det fick jag göra, men han tände hennes dopljus framme på dopfunten o stod fint framme med oss, men jag tog upp honom i famnen efter en stund. Han klagade aldrig. På vägen till församlingshemmet frågade jag honom om han tyckte det var tråkigt i kyrkan (det tog typ 30min innan det var dags för själva dopet) men han sa bara "nej!" precis som om - Skulle det vara det, eller?...Haha.

Vi blev inte så många som planerat, pga jobb, sjukdomar m.m men det var en fin skara som kom o firade med oss. O Annie fick jättemånga fina saker, som vi tackar så innerligt för!


Nu ska jag nog sova. Börjar känna mig RIKTIGT trött...

Suck...Imorgon e det storstädning. O utv.samt på dagis. Ska höra hur min lille knallhat sköter sig när man inte själv är med o övervakar =) Han är säkert snäll som en ängel...bara hemma han busar! ;)


På torsdag har jag inte så mkt planerat. Det får Daniel bestämma.

O på fredag e det Valborgsmässoafton, då kommer fam Gill/Nordgren o Mårtenssons hit på mysmiddag o sen ska vi upp o ta en titt vid bålet vid Snappe-skolan. Ska bli myyysigt! Hoppas det blir fint väder o inte snorkallt som det brukar bli..!


Natti natti, nu kallar kudden på mig!


       


Min underbara lilla dotter, som e som en liten docka!!!

Mamma älskar innerligt!!!!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards