CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Emelie - 24 april 2010 16:26

Imorgon är det barndop som gäller.

Har varit o dukat i församlingshemmet, hämtat alla tårtor.

Nu har jag precis bakat Dumlemuffins, får glasera o dekorera när de svalnat. Sen ska jag stryka våra kläder o göra sallad till Josse.

Full rulle hela dagen.

Dessutom har vi varit o hälsar på Elvin o Molly o deras mamma o pappa förståss.

Sån söt liten gosse det var! Fast han e egentligen inte så liten, snart lika stor som sin storasyster... Han är drygt en månad yngre än Annie o ändå större! Hihi... Min lilla Annie är en liten läckerbit. Vem har sagt att man måste vara stor???


Nu ska jag gå ut o svalka mig. Det är säkert 100 grader i vårt kök... Varmt ute o ugnen igång.... Blir supervarmt. Värmen på elementen har vi stängt av för flera veckor sedan. Det fixar solen. Vårt hus är som ett växthus=)


Have a nice lördagskväll!!!


;o)


Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards