CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Emelie - 26 januari 2010 18:10

Idag är det tisdag. En alldeles vanlig tisdag. Tråkigt. Eller mysigt. Eller bara skönt.

Vi har inte gjort någonting iaf. Eller, Daniel har slipat o målat i källaren. Jag o barnen har inte gjort ett skit....heter det!=)

Eller jo, jag fick ju svabba hela huset efter att Daniel hade slipat väggen i källaren o trappan ner, för även om dörren var stängd hade det äckliga dammet tagit sig upp i huset o fanns ÖVERALLT. Hopplöst.

Annars har det varit lugnt.

Alldeles nyss upptäckte jag dessutom att Charlie har feber, 38,7 grader...stackars stora duktiga storebror! Han är en stjärna. Han e så go ungen. Han gosar o klappar o tittar på när vi byter blöjor o är inte ett dugg påverkad av lillasysters ankomst. Jag går bara o väntar på att han ska slå till henne eller nåt...men det har inte kommit nåt o hon är 8 dgr idag. Reaktionen borde ju komma nu nån gång.

O hon e så snäll, lillan. Hon bara sover, äter o bajsar. Skriker typ aldrig. Eller jo, ibland när man byter blöja. Men inte annars. O hon sover bra på nätterna. Undrar hur man kan sova så mycket...Inatt sov hon faktiskt hela natten i sin egen säng i sitt eget rum! Jag har varit lite lat innan o det har bara hänt en natt innan, annars har hon legat i vår säng, så jag kan sova o amma samtidigt...=)

Så nu ska jag skärpa mig o låta henne sova i sin egen säng, för hon sover ju säkert mycket bättre där också.

Nu ska det bli soffläge!

Har så ont i huvet. Måste nog dricka lite mer. Man e ju konstant törstig numera. Får skaffa dropp...=)

Hej hopp!!


Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards