CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Emelie - 10 januari 2010 13:33

Just nu sitter jag här ensam i vårt hus, Charlie o Daniel är hos farmor Ewa.

Känns som att det är det enda jag skriver, men; Jag mår skit!!!

Jag har ont i bihålorna i pannan o under ögonen, ögonen trycks ihop av trycket därinne så jag knappt ser nåt, lite suddigt sådär. Näsan rinner utan like, jag hostar värre en ett barn med krupp o så har jag fått både förvärkar o massa samandragningar. Som om inte det ena räckte liksom....

Så här sitter jag o lyssnar på Hanson, av alla band som finns, o tycker synd om mig själv. Hanson var mina idoler när jag gick på högstadiet o av någon anledning fick jag en liten flashback när jag ramlade över Mmmbop på Spotify innan idag. Så nu har jag varit nere i källaren o rotat fram CD skivorna...Hahaha...


Man mår som man förtjänar säger dem. Men jag tycker faktiskt att jag förtjänar lite mer än så här. Jag menar; ensam, sjuk o nostalgisk....bättre än så kan jag väl få!


22 dagar kvar.......................



SUCK

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards