CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Emelie - 17 januari 2010 16:43

Då var det dags.

Snart kommer familjemedlem nr4 till världen!

Förhoppningsvis....får jag väl tillägga. Det kan ju ändras.

Vattnet gick i förmiddes, var inne på förlossningen o vände i middes o nu e vi hemma o väntar på värkar. Kom det inga så skulle vi vara på CSK igen imorgonbitti kl.8.30, så får vi se vad d de säger.

Men så har det kommit lite värkar smygande nu!

Väldigt långt emellan, men de finns där.

Har inget bättre för mig idag, så här sitter jag o finkulerar..

Charlie ska snart åka hem till mormor o morfar o busa. Han ska sova där inatt.

Som tur är så tycker han det är roligt o de är lediga imorgon båda två, så där blir det mycket bus!

Hoppas detta går fortare än när Charlie föddes. Några 30 timmar är jag inte intresserad utav.........

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards