CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 16 februari 2008

svensexa vs. melodifestivalen

Av Emelie - 16 februari 2008 15:12

idag har jag varit o lämnat av daniel hos björn o mia kl.9.15 händer aldrig annars, men idag skulle pojkarna överaska björn med en svensexa. o överaskad blev han. var där själv sen o träffade mia o emmi. charlie ville leka. får se vem som får roligast idag, daniel eller jag - svensexa eller melodifestivalen. de skulle spela laserdome, ha 5kamp på nöjesmagazinet o käka filébuffé o gå på krogen. o jag ska sitta i soffan o se på melodifestivalen helt ensam, för charlie lär sova. tror att daniel vann den kampen=)


var på efterträff med föräldrargruppen i onsdes. kul att se som de små krypen växer! små godingar. det var skoj.


i torsdes var vi på andy's med camilla, måns o elina. charlie blev lite rädd för bollhavet först, men sen gick det bra o han hade hur kul som helst. skrattade både när vi åkte rutchkana, hoppade på studsmattan o lekte bland bollarna! får åka dit fler ggr! o på kvällen när daniel kom hem från jobbet halv tio hade han med sig en bukett med röda tulpaner till mig. trodde inte han skulle köpa något, det hade ju inte jag gjort.... så jag blev så glad! min älskade!


igår var jag o charlie först hos sara o anton i fjälinge o sen hos mormor o morfar. lille anton e så söt! e liten godbit! vi var ute o gick en i fjälkinge i  över en timme, det var så fint väder! sen fikade vi på semlor - charlie tyckte det var mumsegott. sen lekte vi lite på golvet. han hittade en orm av gummi som var superball - o så saras alla oåtkomliga dammråttor - som helt plötsligt blev åtkomliga. charlie rotade fram dem under soffor o bokhyllor - o i ventilationsgaller=) han matade sara med gummiorm också=9, undrar om det var gott???

vid 16tiden körde vi sedan vidare till hardeknuts väg o firade therese 25årsdag hemma hos mina föräldrar. hon sov där inatt för de skulle till köpenhamn idag, de lyxlirarna!=) mamma bjöd på mumsgod flygande jakob! o så fick jag en go kram av min vän therese!


så idag bli det lugn hemmakväll... kan vara skönt ibland. känner mig lite frusen bara....

ska laga mat nu när charlie sover!

enjoy the illustrations!

 
 
Ingen bild

Rebecka

16 februari 2008 19:43

Åh, va söt Charlie är i tröjan som jag köpte för hur länge sen som helst! Så du sitter oxå ensam ikväll, jag med! Jag ska ringa dig nu o tråka ut dig lite =)
puss

 
Ingen bild

moster Berit

18 februari 2008 19:42

Hej Emelie
Var inne och läste din blogg. Min kommentar. Häftigt! Har även läst Josses och Mickes bloggar. Ville bara kolla hur det fungerar. Måste jag också lägga upp en blogg för att du ska kunna svara.
Kram Berit

 
Kim

Kim

19 februari 2008 12:17

Du är utmanad. Gå in på min länk....

http://www.lillerik.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards