CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Emelie - 10 februari 2008 21:19

...blev Charlies mamma världens lyckligaste!!!

Efter önskan från faster Zita ska jag lägga in lite bilder från vårt bröllop nu.

Hittade tyvärr inget pinsamt foto på henne själv som jag kunde klämma in där också...hon e ju rätt duktig på att hålla sig borta från kameror =)

O inlägget kommer bara att handla om världens underbaraste man - min man!


Det är nu lite mer än 7 år sedan vi träffades och ungerfär exakt 7 år sedan jag träffade hans familj för första gången! Oj oj oj, vad tiden går fort!

Jag har älskat varenda sekund av tiden! Daniel är det bästa som hänt mig, även om jag fick en mindre chock då jag kom innanför dörren på nyponstigen allra första gången och möttes av Per-Olas nuna som undrade om jag haft trevligt på min skidsemester i Österike.... Det enda som då for runt i mitt huvud var hur i helsike han visste att jag varit där... haha, men jag kom senare på hur - mitt vykort jag skickade till Daniel därifrån och som satt uppsatt på väggen på hans rum, där det också med stora bokstäver stod "JAG ÄLSKAR DIG"! O älskar honom, det gör jag än o kommer nog att göra i all evighet! O nu i efterhand blir jag inte så chockad när jag ser Per-Ola! Haha! Han är en av de många underbara människor i den stora familj jag fått äran att bli en del av!!!


Den 20 april 2002 förlovade vi oss och den 13 augusti 2005 gifte vi oss. Den 10 april 2007 föddes lille plutten Charlie och där emellan har jag haft de roligaste, mest underbara, vackraste och mysigaste dagarna i mitt liv!

JAG ÄLSKAR DIG DANIEL!



Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards