CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Emelie - 11 februari 2008 20:34

kom inte på nån rubrik idag. fick vara utan.

charlie blev tio månader igår. stor pojke!

jag har egentligen inget att berätta, sitter bara o väntar på att Daniel ska komma hem från jobbet.

jag kan ju lägga upp lite roliga bilder på min lille snutteplutt! =)

lite posering, lite vintersol, lite pill på allt skojjigt mög som finns på golvet, den underbara morgonfrissen, "vadå-får-jag-inte-jaga-katten?"-fotot o lite kompiskul. bara fina kort på min a lille linslus.


idag har jag absolut inte gjort någonting. jag har inte ens lagat middag. men jag har faktiskt bakat sockerkaka...vilket tog upp ca 5min av min tid. o så har vi varit ute o gått, gick en sväng till slottet o tillbaka. Det e nog deet stora problemet här uppe i vanås, det finns ingen liten runda att gå. man måste gå långa runder om man inte vill vända o gå tillbaka samma väg. Så jag går till slottet, går en sväng i den ena lilla parken o tillbaka igen. det e ungefär 2km. det får räcka. pallar ju inte gå ner till byn varenda dag, 8km om dagen e lite mycket för mig. möjligtiv som jag hade vägt 90kg, då hade jag kunnat gå den rundan en gång om dagen, men nu gör jag inte det så då skiter jag i det.=)


ska nog se på slutet på simon o thomas nu. ett par roliga inredare det. det e dem två o så coolingarna i roomservice som lättar upp stämningen i mitt liv framför tv:n=)


have a nice valentines week!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards