CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Emelie - 22 mars 2013 20:50

Då va det fredag! Jaaaaa! Har jobbat i Östanå idag, de härliga små barnen gör mig alltid glad!
Barnen sover (Annie tillsammans med Svea!) o här är varmt o gott!
Fast när jag nu sätter mig i soffan är det - fotboll....
Zlatan....
Ja ja, får spela wordfeud med morsan istället...ett o annat öga kan man väl slå på tv:n, men det e inte min favoritsysselsättning en fredag.... :)
Huuuu, under nationalsången får man iaf allt lite tockaskinn! Härligt!
"Ja jag vill leva, jag vill dö i Norden!!!"

Imorgon är det simning på schemat, sen ska barnen på kalas hos Thomassons, o på kvällen bär det av till Öllsjö för att fira brorsan!
På söndag är det sen dags för Annies första "gympauppvisning" :) Mysigt!

Hade dessutom tänkt att måla fönsterkarmarna i vardagsrummet i helgen...får se om det hinns :)

Ciao ciao!


Urkass kamera på ipaden....

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards