CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 29 april 2007

Pissenisse

Av Emelie - 29 april 2007 16:28

Det är gosigt med barn!
De är värda så mycket, det finns inget pris som är för högt när det gäller ens barn! Jag skulle kunna köpa hela världen till honom om den hade varit till salu o jag hade haft råd...=)
Var i stan med mamma o Charlie i fredes. Köpte konfirmationspresent till min kusin Marcus o så gick vi o köpte lite vårkläder också när vi ändå var i stan. Det e så härligt att kunna köpa lite roliga kläder, istället för att variera mellan olika mjukisbyxor i långa koftor som nådde över den gigantiska magen=) Nu e man smal igen o kan äntligen knäppa kavajen igen! Hihi...

Igår var det konfirmation o Charlie fick träffa en massa roliga släktmedlemmar som han inte träffat innan! Alla var framme o skulle pilla o hålla o gosa o kela o pussa! =) Speciellt mormor Karin, hehe.


Idag har vi varit i Knislinge o kollat på Daniels moster o morbrors bygge, fikat, visat lillpojken o träffat deras sötnos till katt. En Bengal vid namn Ramses. En riktig skönhet o sååå himla mjuk o len! Tyckte inte om Charlie dock, men han lär väl sig=)
Fick bada vår älskling när vi kom hem, först la han av en riktig brakskit, sen kissade han ner både sig själv, skötbordet och tapeten!=) Hehe, min lille pissenisse!! Gos! Han älskar att bada nu! Första gången var inte så skön, men nu vrålgillar han det! Provade nya badfåtöljen också idag, som hans mormor fixat till honom. Skitbra! Han låg som en prins däri, såg ut som han riktigt njöt! Bara paraplydrinken som fattades=)


Ska snart ner till Zita o grilla! Skönt väder idag också. Men imorgon e det Valborg o då blir det väl svinigt kallt, som vanligt. Den dag man oftast spenderar utomhus är ALLTID svinkall! Har nog frusigt om rumpan iaf de 5 senaste Valborgskvällarna! Konstigt fenomen....

Imorgon ska vi till Kristianstadsbladet o fotografera oss till "Hej Världen!" i tidningen! Men vi har ett familjefoto redan, som Charlies mormor tog på oss igår. Blev riktigt fint faktiskt...förutom att mina ögon lyser röda, som de alltid gör på kort, o att Charlie faktiskt råkar sova på fotot=) Men men... Gosigt är det! Älskar min lilla familj! De e det bästa jag vet o jag kan knappt bärga mig tills vi ska flytta till skogen o faktiskt kunna bre ut oss lite på de 130 kvm:arna mot de 75 vi bor på nu=)

ÄLSKA MIG MEST
NÄR JAG FÖRTJÄNAR DET MINST
FÖR DÅ BEHÖVER JAG DET BÄST

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards