CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Emelie - 22 februari 2012 19:16

 

Detta är vad vi håller på med om söndagsmorgnarna :)

Så här såg det ut i söndags! Haha, ungarna hade skitkul på Twisterplanen!

Annie hade lite svårt för att följa reglerna, men storebror hade överseende med detta om hon bara var där o lekte :)

ps. Mamma vann INTE :D


Det kom mer snö också, så det blev en stor ståtlig snögubbe....som för övrigt nu är helt borta...

Stackars gubben vit.

Men fin var han iaf. O så roligt barnen hade i snön

     




På måndag bär det av till Östanå igen, i tre veckor framöver!

Möllarps förskola är en fantastisk förskola o jag kommer sakna det stället efter denna perioden, som är den sista i utbildningen. Hoppas jag får hoppa in o jobba lite emellanåt efter det iaf! Så jag får träffa de fina barnen o den bra personalen!  

Hoppas nästa praktikplats blir minst lika bra, vilket inte är en enkel uppgift att lyckas med vill jag lova.


Nu ska jag slänga mig i soffan!

Hej hopp!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards