CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

suck o stön - foglossningsbön

Av Emelie - 13 oktober 2009 20:25

Förbaskade krämpor. Känns som att jag inte gör annat än klagar....

Men det e inte meningen. Det gör ONT o det e fruktansvärt obehagligt.

Mia sa nåt som säkert stämmer - att det e förmodligen så här det känns när en karl får en spark mellan benen....=) Det e ju så man skulle vilja vika sig dubbel varje gång man tar ett steg. O eftersom det finns där hela hela tiden så vänjer man sig vid skiten o står ut. tyvärr blir det inte bättre av detta kan jag lova....snarare 500ggr värre. Jag har gett upp nu. Jag sa att be om sjukskrivning e det sista jag vill. Då känner jag mig så värdelös. Men nu e sannerligen måttet rågat. Jag pallar inte mer.

Inatt kunde jag inte sova, för så fort jag rörde mig så var smärtan där....grrrrrr.

Så jag har fått tid till läkaren nästa onsdag o så ska jag till sjukgymnasten imorgon.... helsikes mög. att jag skulle tvingas ge upp till slut ändå.....trodde jag faktiskt inte....ber om att det ska bli bättre!!!!


Idag har mina föräldrar bröllopsdag, de har varit gifta i 30 år idag! Inte illa det.

Pärlbröllop heter det tydligen. Kollade vad våra ynka 4 år hette - blomsterbröllop eller fruktbröllop. vet inte riktigt, olika sidor var lite oense...=)

Jag skickade blommogram till dem som mamma ringde för en stund sedan o tackade så hemskt mycket för. Hon hade blivit jätteglad! Men det var ju rätt svårt för mig att överträffa de 30 mörkröda rosorna som pappa hade köpt till henne...=) Tänk den dagen då en själv varit gift så länge....jösses...då e jag 52 år gammal...det e lääänge till!=) Jag hoppas iaf på att jag ska få uppleva den dagen! Daniel kanske tröttnar på mig innan...=)


Idag har Daniel gjort ett underlag till vår braskamin. Han e så duktig när han väl lägger andan på. Jättefint blev det. En hörna svart 5x5cm mosaikplattor! Ska lägga in en bild på det sen när vi fått på fogen också!


Nu e det dags att skicka in mina bröd i ugnen. Vi upptäckte lite sent att vi inte har något bröd till imorgonbitti. Så jag fick snabbt slänge ihop några stycken...=)


Tjo hopp!

 
 
Moster

Moster

13 oktober 2009 20:46

Naww.. stackars syster!! Tycker så synd om dig. Vill inte att du ska gå o ha ont! :(
Men aahh... kan pappa verkligen va så söt! :D Blev helt tårögd när ja läste att han köpt 30 röda roser till mamma!

http://www.annatheangel.blogg.se

 
Ingen bild

Lena

14 oktober 2009 07:35

Hej! Såna där krämpor låter inget vidare. Hoppas du kan stå ut sista tiden, och tänka på att det är mödan värd :) Kram Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards