CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Emelie - 22 oktober 2009 11:09

Då var man sjukskriven 50% till den 30 november...

Ny upplevelse, sjukskriven har jag aldrig varit förr.

Så nu måste jag hålla reda på så jag inte jobbar mer än 19 timmar i veckan.

Ska nog inte bli några problem, men man vet ju aldrig...


Igår var vi på Andy´s o lekte, jag, Charlie, Sara o Anton.

Pojkarna hade skitkul. O jag har nog inte sett Charlie hoppa så högt på studsmatta förr.=)

Rutschkanan var också populär, den långa röd/gula e Charlie som tokig i, det går som tåget!

Sen körde vi o hämta Jejja. Min pappa fyllde år i tisdes så vi var där på middag igår o sen bjöds det på tårta.

Självklart glömde jag ta med teckningen som Charlie hade målat till morfar, så den får han ha en annan dag, Charlie fick tårta ändå=) O han åt för lillebror/lillasyster också! Min son e tokig i tårta. Budapest- o princesstårta är nog två av favoriterna!=)

Han busade med mormor o morfar o Jejja tills han var så trött. 10 min innan vi hann hem till Helgevallsvägen somnade den lille plutten.


Idag e han på toppenhumör. Sov ända till 8 o kollat på tv o hoppat studsmatta. Nu äter han vindruvor o läser biltidning tillsammans med pappa=)

Strax ska vi in till Maxi o handla till smörgåstårtorna jag ska göra till scouterna. Vi ska ju på kårhajk i helgen, jag o Charlie! Det har blivit lite av en tradition, att jag fixar smörgåstårtor till ledarna/RSarna på fredagskvällen. Det gör jag så gärna, för det e så mumsigt o väl uppskattat!


Sen e det jobb ikväll, 4 timmar=) Lagom, hehe.


Imorgon e det playdate i Hanaskog. Måste säg ett ordentligt grattis till Mia också, som fyllde 25 år i tisdes. Berättade för henne att bara så hon vet det så slutar cellerna nyproduceras efter man fyllt 25=) Känns bra va!? Hihihi.... Sen att jag själv e 26 e ju en annan historia.......

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards