CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Nytt år nya tag

Av Emelie - 9 januari 2009 20:54

Då var det nytt år - 2009.

Kom på att jag inte skrivit här på ett tag...

9 januari idag. I fredes, för en vecka sen, var vi på rean på Bromölla möbelaffär och hittade värsta assnygga mattan, som vi betalade och la på vardagsrumsgolvet. Därefter inhandlades det färg o andra grejer för att piffa upp hela rummet och nu står detta ståtliga rum färdigt! Grönt o skönt! O imorgon är det inflyttningsfest o vi har lite problem med gardinerna...hoppas kunna lösa detta under morgondagen! Jag e helnöjd! Känns nästan som att Simon o Thomas har varit här!=) Fast då hade det nog varit lite mer extremt, o lite piffigare gardiner... men men, det blir nog bra så här också. Eftersom jag vill överraska mina gäster imorgon lägger jag inte upp några avslöjande bilder, men lite smygtitt kan ni få på http://borgander.bilddagboken.se !


Daniel e frisk nu! Magen har fått ett snyggt ärr, men ingen man utan krigsskada...=) Hehehe...

Jag ska klippa håret på min älskade make nu, ska bli fin tills imorgon!


Jag ska lämna Charlie hos mamma o pappa imorgon förmiddag, sen ska han sova där till söndag, och då får jag tillbaka min fina klänning som min kära mor har fixat till åt mig. Har köpt en megasnygg klänning på Sisters som jag ska ha på mig imorgon, men så satt den inte riktigt som jag önskade, så eftersom min mamma e mästare bakom symaskinen så var hon snäll o fixade till den åt mig! Emelie glad! Kommer bli nice!


Imorgon blir det partaj! Jag ska göra laxsnittar o bål när jag kommer hem från Öllsjö o så ska jag dammsuga o piffa till det sista! Sen e det party! Välkomna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards