CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Emelie - 17 januari 2009 16:03

Idag är det inte mycket som händer hos familjen Borgander på Helgevallsvägen... Det e mjukisar som gäller... Vi tvättar o slappar i soffan. Åt fajitas till middag o gick tillbaka till soffan...

Ska nog gå upp till konsum om en stund o köpa lördagsgodis till Charlie - non stop för ett pr ören!=) Förra gången handlade vi för typ 17 öre tror jag det kostade... det e inte så tungt! O Charlie blir överlycklig. Sen bär han påsen i handen hela vägen hem o när han kommer hem ska han ha dem i en skål o sitta i sin lilla fåtölj o äta o titta på tv!=) Gulligt värre!


Jag har lagt upp bilderna från inflyttningsfesten i lördes nu. Bilddagboken har ju varit så segt nu ett tag att det inte gått att ladda upp några bilder. Men nu finns de där! http://borgander.bilddagboken.se 10 januari!

En del skumma bilder. Men kul hade vi o man måste ju bjuda lite på sig själv=)


Imorgon ska jag jobba 7-10 o kl 16 ska jag till planeternas o planera scouternas vårtermin! Fram med fantasin med andra ord!


Ciao ciao!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards