CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Emelie - 10 oktober 2012 14:25

Finely!!!
Äntligen har jag bloggen i mobilen! Så fantastiskt enkelt! Detta har jag längtat efter.
Här sitter jag och dricker årets första julmust(!) o jag kan bara säg "jisses vad gott!!!"
Egentligen skulle jag pluggat just nu men jag har verkligen nada motivation just nu!! Skrev lite igår, läste lite och somnade....såklart. Idag har jag läst en del men dock inte skrivit ett dugg - vad är detta? Sommaren var alldeles för lång, jag har kommit ifrån det helt. Saknar gnistan jag alltid haft för att skriva. Hoppas den hittar tillbaka snart!!

Nu ska jag dricka upp min must, ta på mig regnkläderna (...) o gå och hämta mina två absoluta favoriter!! (Maken är såklart oxå en favorit, men det ligger liksom på ett annat plan, där finns liksom bara ett oförklarligt beroendeframkallande habegär) ;)

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards