CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Emelie - 27 juni 2011 21:50

Jag hittade en rolig bild jag tog förra veckan då det plötsligt började ösregna när Charlie var ute o lekte på lekplatsen med sin kompis Wiggo. Detta är resultatet! :D Två dyngsura ungar som fick klä av sig innanför dörren - men det var inga sura miner precis ;)

  "Gör spikar i håret, mamma!" "På Wiggo mä!!!"

Snyggingar!!! 

Av Emelie - 27 juni 2011 21:47

Lite bilder på min lilla tjej, hemma hos mormor o morfar.

    

 ANNIE

                

  

Av Emelie - 27 juni 2011 21:40

Hmm, ja, det började ju med att jag jobbade 8 timmar i fredes....inte efter önskemål, men det gick ju ändå!

På kvällen var vi hemma hos fam Mårtensson o firade en skön midsommar med barnen. Fick lite roliga bilder från dagen.

 

Mina kära midsommarbarn! Charlie "mr.styleman" Borgander o Annie! ;)


 

Ok, Charlie kan inte vara normal på en enda bild, men ok, han e med på bilden åtminstone :D Haha, lille lustigkurre! Han e en ganska söt lustigkurre trots allt! <3

   

Som sagt; Emmi, Albin och lustigkurren Charlie :P 


O här sitter godingarna Alfred och Annie o gräver ;) Sötnosar!

 

Midsommar spett till barnen: korv och köttbullar på pinne ;) Mummms!! 

 

Snaaaart.....snaaart e han här - John Blund :) 

Gullungar!!

   

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards