CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emelie - 26 oktober 2011 14:01

Upptäckte att min kära gamla blogg fallit lite i glömska...

Så det har ju hänt en del sedan augusti, då vi var i Stockholm, vilket var det senaste jag bloggade om.

Lite bilder från dagar med guldkant sedan dess:



Vi var på kräftskiva på Kärnyxvägen i Öllsjö! Kan inte bli bättre kräftskiva än så! Med alla de gamla grannarna från Öllsjö, nu med viss på fyllning av ny tillskott ;)


 


Annie o Affe hittade hammocken! Söta små liv!


 


"Jag kan hjälpa dig, mamma!" säger Alfred. :)


 


Emmie o Charlie. Små godingar! (Snacka om könsneutral bild :P Tjejen med pistolen och killen med väskan!) Hihi.


 


Nu har även Annie upptäckt tjusningen med att åka fyrhjuling!! :D Hon ska INTE hoppa av!! <3


 


Fam Niklasson var på middag och Charlie o Wiggo hade lördagsfilmmys i soffan i källaren! Hihi..


 


O Annie har upptäckt att hon också får plats i docksängen. :D Så nu kan hon bädda ner både sig själv och dockorna!!!




....o man behöver inte alltid bädda ner dem i docksängen, mammas o pappas säng funkar minst ika bra!!





O vi har varit på barnkalas hos Maximus och Elisia. Annie o Vera är här på väg ut o kolla vad de andra barnen gjorde ute i trädgården....









 

....där de hade skattjakt!! VAR E SKATTEN; VAR E SKATTEN?? Tänk vad man kan få ungar till när det är riktigt spännande o då det kan....kan....sluta med godis!! :D ..eller vad säger du Christina?! ;)










Faster Carola o farbror Flua var i Turkiet och köpte OnePieces till barnen! Så här söt blev Annie!...



...o så här tuff blev Charlie!!! <3


 

Den 15 okt var det Reunion med gamla klass 1A Öllsjöskolan! O hur kul var inte det!! Riktigt roligt att träffa alla gamla kompisar igen! ...men riktigt nervöst innan det ringde på dörren o de kom in! :D Men sen en riktigt lyckad kväll! (Förutom att cateringfirman trodde kyckling är vegetariskt...)



 

O så bakade vi kanelbullar till kanelbullens dag den 4 okt!! (...eller vilken dag det nu var... :) )

Mums mums!!

Mycket mer har hänt, men det har jag i min hast inte memorerat så väl. Hmm.... Men ska försöka skärpa mig (igen...) o uppdatera lite oftare framöver. Känner att det kommer i vågor det här bloggandet... 

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards