CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Emelie - 14 september 2010 17:02

Ok, det var 2 veckor sedan jag skrev sist. Sedan dess har Annie både rest sig mot möbler och fått riktig fjung på krypandet. Emellanåt går det riktigt fort!

Just nu försöker hon ta sig upp på soffbordet med en leksak i handen, som hon INTE tänker släppa :)

Haha...


Charlie har följt med pappa till tippen och slängt skräp o jag ska strax börja laga mat, Annie e redan mätt i magen.


Idag har vi varit på babysim för tredje gången. Annie älskar att simma o plaska.

Idag hälde hon en hel spann vatten över huvet på henne o hon bara stack ut tungan o log efteråt. Hehe...


Nu kom Charlie in med kurrande mage. Dags att fixa lite käk kanske...

Annars blir det gnälliga klubben här  -slår aldrig fel! Hungrig Charliemage = Gnällig Charliemun!!!


Måste ner o hänga upp tvätten oxå....


See you soon, eftersom jag måste lägga upp alla söta bilder jag tagit på mina barn!!!


Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards