CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Emelie - 17 november 2010 20:33

Jag håller på att tappa rösten. Hade lite ont i halsen o nästäppa igår men imorse försvann det o nu ikväll märker jag att det blir jobbigare o jobbigr att prata. Rösten räcker liksom inte till. Får ta en mugg varmt honungsvatten snart till Greys anatomy o hoppas att det är bättre tills imorgon när vi ska leka med Viggo Vera o Jenny! O imorgon är det den 18 november, vilket betyder att Annie hunnit bli hela 10 månader!! Herrejisses!  Eller som vikingarna i filmen "Draktränaren" säger - "Oh Tor" Hahaha...


En bild på Charlie som ligger o myser med Svea i soffan. De låg så hur länge som helst. De tyckte nog det var lika gosigt båda 2 :)


  


En kväll vi sat o åt middag vänder jag bort huvudet 2 sek o då hugger Annie tag i Tzatsiki skålen o kastar ner skeden på golvet o kladdar runder med såsen på bordet...skitkul tyckte både hon o Charlie!!!

    

Busungar!!


Nu ska jag gå o förbereda för kvällens Greys anatomy avsnitt.

Honungsvatten var det ja! O kanske en macka. Måste byta till nattlinne för det är 28 grader i vardagsrummet - Emelie har eldat i kaminen hela kvällen!! :D


Tjolahopp!!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards