CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Emelie - 15 december 2009 14:45

Idag är det den 15 dec o jag går in i vecka 34.

Känner mig som en ångvält som drar fram...

Ikväll ska jag o Malin gå på bio o se New Moon. Hoppas den e bra, men om man ska lita på vad follk omkring mig säger så e den det! Så det litar jag på o ser fram emot en mysig kväll i biomörkret.


Hittade lite bilder i kameran o kom på att vi var ju i Osby förra helgen, vår lilla familj, o besökte Brio Lekoseum. Det gillade Charlie! O Daniel också för den delen. Där fanns ju mekano=) Pappa byggde en grävmaskin till Charlie o det var uppskattat! Sen körde han tåg på alla tågbanor där fans uppsatta. Han skulle nog kunna roa sig där en hel vecka om han hade fått..=) Min lille tågnisse!

  Här körs det tåg så det ryker om det!!

 

O här byggs det mekano....



Så här tjusig blev grävaren som pappa byggde till Charlie! Hihi, tur att även stora pojkar kan ha kul på lekoseum!=)


O i tisdes i förra veckan bakade vi pepparkakor hela gänget. Emmi, Viggo o Charlie var riktigt duktiga, men tröttnade rätt fort, så då fick mammorna ta över..=) Många hjärtan o gubbar o gummor o dinosaurier o giraffer blev det! Hihi.



O så tog jag lite bilder på scouternas Luciatåg också. O så busen Charlie som tittade på o flinade. Han tyckte det var mysigt o så tittade han på mig o flinade... Hahaha, han e lustig ibland.


 

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards