CHARLIE & ANNIE - livets guld

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Emelie - 27 mars 2008 21:06

Nu är vi äntligen tillbaka i leken. Efter 1 månad o 3 dagar har vi nu fått tillbaka vår dator - tom!!! H*lvetes j*vla s*tan... alla mina bilder är borta. Som tur är har jag framkallat de flesta bilderna från Charlies första år, men har blivit av med midsommarbilderna och julbilderna....*snyft*

Fr.o.m nu ska jag kopiera ALLT på skivor. Jag HATAR datorer! O en sak e säker - Charlie ska aldrig så mycket som peta på datorn igen, det var faktiskt han som drog ut power sladden ur datorn så den bara pajjade....

 Ajja bajja busunge!


Om exakt 2 veckor fyller min lille pluttskrutt 1 år! Helt sanslöst vad tiden gått fort. Först när man fått barn förstår man på riktigt hur sinnessjukt fort tiden faktiskt går!


Under den senaste har det hänt massor i min lille killes liv. Han kryper som skjuten ur en kanon - det går i 190! Han e så himla söt där han kryper fram med rumpan vickandes fram o tillbaka! Haha. O så springer han längs med väggarna. Jag har fått plocka väck rubb o stubb i hans nivå som möjligtvis skulle kunna locka hans underbara små babyögon att riva ner - dvs allt!=)

Han har lärt sig dricka med sugrör  "and he rocks at it"!! Det e så gulligt!


Han har också fått talets gåva! Hahaha. Han snackar - heeela tiden!

Allting e "de-e" eller, "där!" och "titta!" o så självklart "mamma" o "pappa".

o så "tis" såklart! Kisen e ju favoriten! Den stackars kraken blir jagad runt hela huset, så numera är hon på ovanvåningen när han e här nere o tvärtom=) Säkrast. Han är ett riktigt pussmonster! Han pussar allt o alla - o när det gäller katten, även överallt=) Hon får pussar både på svansen o tassarna o på örat o på nosen=) Men mamma får ju såklart flest pussar!=)


O nu ska mamma sova. Ses imorgon!

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards