CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 30 juli 2008

Mammas lille trummis

Av Emelie - 30 juli 2008 20:53

När Daniel och Charlie var i Köpinge igår hos min syster o hälsade på hade hon varit snäll o köpt en present till min lille nisse. Ett trumm-set... Han tyckte iofs det var skitkul, men fy farao vilket liv det för! =)

Tack, Anna!


Nu ska jag snart gå o lägga mig. Daniel ska kolla på fotboll så jag får väl gå upp i värmen själv o lägga mig ikväll. Det e ruskigt varmt i sovrummet.


Besiktningsgubben skulle ringa ikväll, men det har han inte gjort... Daniel har gått runt här på nålar o undrat vad den där Radon mätaren visar. O så får vi inte reda på det förr än imorgon nu...Hehe. Men det e ju säkert ínget.


Imorgon ska jag käka lunch med Kim! Kul! Var så länge sedan vi träffades, jag o min älskade lilla vän!

 O så på fredag bär det av till Skara! Skoj! Jag har köpt en ny bikini, en Burberry. Men jag har inte bestämt om jag ska lämna tillbaka den igen, eller om jag ska använda den. Bh:n e lite liten....eller, egentligen inte kanske, men jag vet inte om jag gillar att visa så mycket....det e en triangelbh, skitsnygg, men som sagt....den e nog lite liten för att jag ska känna mig bekväm tillräckligt för att åka en massa vattenrutchbanor i den... Den kommer ju flyga av i farten! =) Hehe. Little action for the audience! Vi får se... jag kanske kan ha den när jag solar, o så har jag den andra när jag åker rutchbanorna!


Har lagt upp en bild på mig o Charlie i vår lilla hemmapool, vi har i trädgården, i söndes. Det var så varmt så jag rörde mig inte långt ifrån den poolen, trots att den är liten. Skööönt!


Godnatt allihopa!

 
 
Ingen bild

Moster

31 juli 2008 08:28

Hehe.. Varsågod! :) han kommer bli ett trumproffs det ser ja redan! Hehe.. Tyckte han skulle ha ett sånt o de verkar ha gått hem iaf! Moster e bäst! :) pusspuss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards